خرید ریپورتاژ و بک لینک

خرید ریپورتاژ و بک لینک

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 283 | نویسنده : |

بازدید های رفرال یا همان بازدید های ارجاعی، بازدید هایی هستند که توسط کاربران اینترنت، از طریق یک وب سایت دیگر، وارد سایت شما شده اند.برای مثال وقتی روی بنر و تبلیغ شما که در سایت دیگری قرار دادید، کلیک می شود، یک ورودی ارجاعی یا رفرال محسوب می شود. بیشترین کاربرد و مزیت ورودی های رفرال، هنگامی است که روی بک لینک های شما کلیک می شود.

وقتی روی بک لینک های شما کلیک می شود، گوگل متوجه طبیعی بودن بک لینک می شود و در نتیجه بک لینک های شما به شکل مثبتی موثر واقع می شود. البته شاخص های زیادی برای تاثیر گذاری هر بک لینک وجود دارد.اما امروزه با آخرین اپدیت های گوگل، میزان کلیکی که روی بک لینک می شود، یکی از برجسته ترین شاخص هایی است که گوگل در اعتبار یک بک لینک، محاسبه می کند.
در نتیجه شما با خرید سرویس ورودی رفرال، می توانید تاثیر لینک سازی های خود را چند برابر کنید و بهترین نتیجه را از زحمات و هزینه هایی که برای لینک سازی وب سایت خود کردید، به دست آورید.


چه زمانی باید برای بک لینک های خود کلیک بخریم؟
شما هر زمانی می توانید برای افزایش کلیک روی بک لینک های خود اقدام کنید اما بهترین زمان برای خرید کلیک روی بک لینک ها زمانی هست که به تازگی بک لینک ها ایجاد شده اند.برای مثال وقتی از سایتی ریپورتاژ تهیه می کنید، بهتر است از همان ابتدا که ریپورتاژ شما درج می شود به مدت دو هفته الی یک ماه، برای آن ها کلیک واقعی تهیه کنید.چون در حالت واقعی، کسی روی لینک شما در سایتی که ریپورتاژ گرفته اید، کلیک نمی کند! بلکه صرفا گوگل وجود لینک شما را در ان سایت تشخیص می دهد.وقتی روی لینکی کلیک می شود نشان دهنده واقعی بودن و کاربردی بودن ان است و گوگل توسط خدمات Service Provider ها می تواند تشخیص دهد که شما از چه سایتی ورودی ارجاعی داشتید و به این ترتیب متوجه می شود که روی بک لینک شما کلیک شده است و این باعث چند برابر کردن اثر بک لینک شما می شود.البته فراموش نکنید، تاثیر گذاری بک لینک به موارد زیادی وابسته است که یکی از فاکتور های قدرتمند موثرتر کردن بک لینک، کلیک شدن و دریافت ترافیک از آن است.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اثر بک لینک ها و لینک بیلدینگ، به آموزش لینک بیلدینگ در سئوروز مراجعه کنید.

ورودی ارجاعی حاصل از کلیک روی بک لینک های شما، ضریب دهنده اثر بک لینک های شماست
فرض کنید شما یک ریپورتاژ تهیه می کنید به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان.شما تنها با ۲۰ هزار تومان می توانید اثر این ریپورتاژ را چند برابر کنید و به این ترتیب با مبالغ بسیار کم، در هزینه های لینک بیلدینگ و Off-Page SEO خود صرفه جویی می کنید.نکته مهم طبیعی بودن بازدید هاست که تمام ویژگی های بازدید طبیعی اعم از IP و ISP ها و مرورگر ها و دستگاه های مختلف را داشته باشد و کاربر بعد از کلیک روی بک لینک شما، روی صفحات داخلی شما هم کلیک کند و ماندگاری مناسبی داشته باشد که اصل رضایت کاربر، حفظ شود.


برای افزایش کلیک روی بک لینک ها، در بازدیدیار ثبت نام کنید و اقدام به ثبت سفارش کلیک روی بک لینک یا بازدید ارجاعی نمایید.همچنین می توانید از خدمات خرید بازدید سایت و خرید بازدید گوگل که همه این موارد در بهبود رتبه الکسا موثر است اقدام نمایید.خبر خوش این است که بازدیدیار سرویس جدیدی برای اینستاگرام ارائه کرده است که از طریق بخش خرید فالوور می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
 



می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 25 ارديبهشت 1400 -16:19 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: